MY SPONSORSHIP

Monday 27 August 2012

# Rindu



Dari kelmarin lagi sebenarnya aku sibuk duk edit belog ni.  Rasa macam dah nak tinggalkan terus belog asal aku tuh...dan ada satu lagi belog tak bernama yang dah lama aku tak ziarah.  Dah bersawang pun.  Belog ni pun dah lama aku tak login sebenarnya, email untuk login pun aku dah lupa, sib baek try dapat.

Sebelum ini aku pk banyak sebenarnya nak publish diri dalam ni... but when I'm thinking deeply, rasanya limitation tu aku sendiri yang tentukan setakat mana.  So, aku teruskan..macam sekarang ni. Tulis apa sahaja mengikut rasa hati.  Chi hua hua!

Even tak semuanya kita tak sepatutnya publish (except you wish to) but at least it represent me.

p/s : masih dalam mood raya



4 comments:

  1. Bagi aku menulis itu satu cara untuk meluah rasa, ada ketenangan melalui penulisan buat aku. Buat saja ikut gerak hati. Oh terima kasih sudi membaca tulisan picisan aku. :)

    ReplyDelete
  2. teringin menulis sesuatu seperti kamoo :)

    ReplyDelete